Verrijk Active Campaign met D&B data

Active Campaign integratie
Voorbeelden

No code integratie

Verrijk al je leads in Active Campaign met actuele D&B accountdata

Zodra een lead binnenkomt meteen weten of dit een kwalitatief goede lead is? Dat kan met deze eenvoudige integratie. Met ruim 250 velden zoals omzet, aantal werknemers en industrie maak je leadkwalificatie en segmentaties makkelijker dan ooit.
Verrijk al jouw leads met bedrijfsdata van D&B
Segmenteer op basis van industrie, omzet, aantal werknemer en nog veel meer
Leadkwalificatie en nurturing op basis van omzet, aantal werknemers en industrie
Play Video

De voordelen van D&B data in Active Campaign

Bedrijfsdata van Dun & Bradstreet in Active Campaign

Verrijk leads automatisch in Active Campaign met data uit ‘s werelds grootste zakelijke database. Verifieer meteen ingevoerde data, en check of de lead al bestaat in je CRM en wie de account owner is. Door deze data te gebruiken krijg je veel betere inzichten. Denk hierbij aan omzet, soort industrie en aantal werknemers.

Segmenteer op basis van verschillende datapunten

Gebruik de D&B data om segmentaties te maken binnen Active Campaign om zo hele gerichte campagnes te starten. Segmenteer bijvoorbeeld op industrie, en bied zo content aan die echt gericht is op de doelgroep. Of segmenteer op basis van bedrijfsgrootte, om gerichte aanbiedingen te kunnen doen.

Leadkwalificatie op basis van datapunten

Dezelfde datapunten kun je ook gebruiken als een alternatief voor grading om een lead te kwalificeren. Je kunt de data gebruiken om je leadkwalificatie volledig te automatiseren. Zo win je kostbare tijd en voorzie je de sales afdeling alleen van echt waardevolle leads.
Vertrouwd door duizenden gebruikers en teams bij
CM.com logo
We Transfer logo
Radisson hotels logo
ziggo logo
post.nl logo
Interstellar logo
takeaway.com logo
abn amro logo

Nog meer automatiseren met

data van Dun & Bradstreet

Veelgestelde vragen over deze integratie
Met deze integratie verrijk je automatisch al je leads in Active Campaign met data uit de Dun & Bradstreet database. Dit omvat ruim 250 velden, zoals omzet, industrie en aantal werknemers, waarmee je leads sneller kunt kwalificeren en segmenteren.
De integratie maakt het mogelijk om leads automatisch te kwalificeren op basis van omzet, bedrijfsgrootte en industrie. Dit bespaart tijd en helpt je om direct te focussen op de meest veelbelovende leads.
Ja, je kunt segmenteren op basis van meer dan 250 datapunten, zoals industrie, omzet en aantal werknemers. Dit maakt het mogelijk om gepersonaliseerde campagnes te maken die beter aansluiten bij je doelgroep.
Ja, deze no-code integratie is eenvoudig op te zetten en direct bruikbaar binnen Active Campaign dankzij onze Zapier connector. Een Zapier account is vereist voor deze integratie.
De integratie is ideaal voor bedrijven die werken met Active Campaign en hun leadmanagement willen optimaliseren. Het is vooral waardevol voor organisaties in marketing, sales en leadgeneratie.
Neem contact met ons op via deze pagina voor meer informatie of een demo.

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Je keuze voor