Credit Monitoring: Kansen voor jouw organisatie in beeld
Een kredietcheck bij klantacceptatie is waardevol, maar ook meteen verouderd. Het échte kredietrisico begint eigenlijk…
Wij zijn nieuwsgierig en delen graag onze bevindingen. Lees hier onze laatste whitepapers over Master Data, Risk Management, Marketing Intelligence en meer.
Een kredietcheck bij klantacceptatie is waardevol, maar ook meteen verouderd. Het échte kredietrisico begint eigenlijk…
In deze whitepaper verkennen we manieren om problemen rond het verifiëren en monitoren van UBO’s…
Innovatie. Het woord vliegt ons al jaren om de oren en we lijken er niet…
(Inter)nationale wetgevers stellen, begrijpelijkerwijs, meer en meer regels opvoor het KYC-proces. Er wordt een steeds…
Deze paper biedt een overzicht van tien vaak gehoorde mythes rond het beheer van risico’s…
Het is geen geheim dat veel bedrijven te maken hebben met te late of uitblijvende…
Dirty Data kost bedrijven wereldwijd klauwen met geld. Bovendien lopen zij winst mis doordat ze…
Als creditmanager is het belangrijk om betrokken te zijn bij het klantacceptatieproces. Het accepteren van…
Enerzijds moet je organisatie compliant zijn en risico’s indammen. En dat in een wereld vol…
Het afgelopen decennium had je als b2b-marketeer geen gebrek aan data en tools. Integendeel. Marketeers…
Meer weten over de laatste trends en ontwikkelingen in data & analytics? Bekijk onze LinkedIn pagina of neem contact op.