Dirty Data kost bedrijven wereldwijd klauwen met geld. Bovendien lopen zij winst mis doordat ze concurrenten niet kunnen bijbenen die slimmer zijn met data en analytics. Vervuiling van data en de daarmee gepaarde kosten is alleen te vermijden als je je data management beter organiseert, automatiseert en daarmee zoveel mogelijk menselijke fouten vermijdt.
Je CRM afslanken
Om je CRM in gezonde staat te krijgen, is het belangrijk bij de bron te beginnen. Net zo goed als dat je lichaam en geest met elkaar in verbinding staan, zijn ook data en de systemen en daarbij behorende processen aan elkaar gekoppeld.
Je datastrategie met een 5-stappen bootcamp in vorm brengen
Een ongezond CRM is als een ongezond lichaam. Wie troep eet en weinig sport, voelt zich niet fit, heeft weinig energie en heeft zowel mentaal als fysiek vaker last van allerlei klachten.
En met je persoonlijke streefdoelen aan de slag gaat
Het gezond houden van je CRM kent geen ‘one size fits all’ oplossing en zeker geen oefening die je slechts één keer hoeft te doen. Bepaal jouw streefdoelen en ontdek hoe je ze waar kunt maken.