De toekomst van B2B Marketing: Hoe CM.com marketing en sales optimaliseert

In deze webinar leer je onder andere:

Do, 10 oktober, 10:00 uur

10:00 - 10:45 uur

Sprekers:

Michiel Scheepens
Marketing Leader Benelux | Altares
Joël van Vugt
Marketing Automation Specialist | Altares
Pim Camps
Lead Revenue Operations | CM.com

Overzicht webinar


Waarom je dit webinar niet mag missen
In een digitale wereld die voortdurend in beweging is, evolueert de buyer journey razendsnel. De klantreis die een B2B klant ideaal vindt is steeds meer gaan lijken op die van een B2C klant. Dus snelle (digitale) interactie, duidelijke informatie en een oplossing voor jouw probleem die je het liefste direct voor handen hebt. Voor bedrijven is het van belang hun marketing- en salesprocessen hierop aan te passen. Onder andere door de juiste touchpoints te identificeren en slim gebruik te maken van data en technologie.

Tijdens dit exclusieve webinar delen we inzichten over hoe CM.com zijn marketing- en salesprocessen heeft ingericht om hun klantreis te optimaliseren. Pim Camps, Lead Revenue Operations bij CM.com, zal uitleggen hoe hij een combinatie van slimme data-inzet, innovatieve technologieën, en uitgekiende processen gebruikt om een naadloze buyer journey op te zetten.

Tot slot blikken we ook vooruit naar veranderingen in de buyer journey die we de komende tijd kunnen verwachten. Zo wil CM.com voorop blijven lopen in de markt door het integreren van AI en ‘conversational commerce’ in hun strategie.


Meld je nu aan!

Mis deze kans niet om deel te nemen aan een diepgaand gesprek met experts op het gebied van data, marketing en sales. Dit webinar biedt waardevolle inzichten en praktische tips, of je nu werkzaam bent in marketing, sales, of simpelweg geïnteresseerd bent in de toekomst van dit vakgebied. Schrijf je vandaag nog in en bereid je voor op de toekomst.

De nieuwe standaard: De evolutie van de buyer journey
Ontdek hoe de buyer journey zich ontwikkelt in een steeds veranderende digitale wereld en waarom bedrijven moeten aanpassen om relevant te blijven.

De kracht van data: Hoe CM.com marketing en sales optimaliseert
Leer hoe CM.com data gebruikt om hun marketing- en salesprocessen te verfijnen, met behulp van inzichten van Altares Dun & Bradstreet voor een volledig klantbeeld

Innovatie: De toekomst van klantinteractie
Verken de opkomst van innovatieve technologieën, zoals AI en conversation commerce, de klantinteracties transformeren.

    Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

    Een artikel of onderwerp opzoeken?

    Suggesties

    Je keuze voor