Infographic: Een goed ingericht onboarding proces in 6 stappen

Sharomy Autar
4 November 2021 - Leestijd 5 minuten

Het onboarden van klanten en leveranciers is een tijdrovende klus. Tegelijkertijd is het een van de meest belangrijke stappen bij het aangaan van een relatie. Je wilt immers zeker weten dat degene met wie jij zaken doet ook echt betrouwbaar is. Is jouw onboaring proces niet goed ingericht? Dan kan dat je later in de relatie duur komen te staan. Zo kan jouw partner zomaar iets op zijn kerfstok hebben waardoor het imago van jouw organisatie eraan kan gaan. In deze infographic leggen we uit waarom onboarding zo belangrijk is en welke 6 stappen je kunt volgen om het onboarding proces zo goed mogelijk in te richten.

Infographic

Interesse gewekt?

Deel via social media

Interesse gewekt?

Vul uw gegevens in of bel ons direct.
We nemen binnen één werkdag contact met u op.
Of bel ons direct
België(afdeling verkoop) +32 (0)2 765 00 21Nederland (afdeling verkoop) +31 (0)10 322 03 04

Whitepaper

UBO monitoring

Uitdagingen en praktische overwegingen

Inzicht verwerven in UBO’s is een fundamentele eis van de anti-witwasrichtlijn van de EU. In deze whitepaper verkennen we manieren om problemen rond het verifiëren en monitoren van UBO’s uit de weg te ruimen.

Pdf van 28 pagina’s, 0,3 MB
visual

Wil je meer lezen over creditmanagement en compliance?

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Schrijf je nu in!

Ja, ik wil elke maand op de hoogte worden gebracht van trends & ontwikkeling rondom Credit Risk, Compliance, Master Data, Supply Chain en Sales & Marketing.

Je keuze voor