Marketing campagnes die gericht zijn op een grote doelgroep in de hoop dat je een aantal waardevolle leads binnenhaalt. Handmatig klantgegevens invoeren in je CRM. Dubbele records in je Salesforce of Microsoft Dynamics. Het zijn stuk voor stuk voorbeelden van inefficiรซnte marketing en sales. Met Data Blocks los je in 1 klap al deze onhandigheden op. En dat hoeft geen bakken met geld te kosten.
Data waar je echt iets aan hebt
Als marketeer en sales professional gebruik je dagelijks data. Of het nu het adres van die ene prospect is waar je heen gaat vandaag, of de gegevens van de lead die binnen is gekomen op de website. Maar ook externe data is inmiddels onmisbaar. Een gigantische, ondoorgrondbare berg aan marketing en sales data waar je de hoofdprijs voor betaalt is officieel verleden tijd. Wij presenteren je een geheel nieuwe manier van data inkopen.
Data Blocks: kies en betaal alleen wat jij nodig hebt
Data Blocks is onze gloednieuwe manier van data integratie. We hebben onze data uit de D&B data cloud ingedeeld in thematische blokken die jij zelf kunt combineren tot een ideale set aan data. Jij selecteert alleen de informatie die jij nodig hebt. Je betaalt ook echt alleen voor de door jou gekozen data en kan daardoor profiteren van scherpe tarieven.
De voordelen van Data Blocks voor marketing en sales
- Data Blocks vermindert de administratieve werklast van salesmedewerkers aanzienlijk doordat ze bij het aanmaken en bijwerken van klantprofielen en klantgegevens niet langer handmatig gegevens hoeven in te voeren. Doordat deze data automatisch ingeladen kan worden in je eigen CRM, voorkom je fouten en dubbel werk.
- Boost de conversie van je website. De formulieren die bezoekers op jouw website invullen worden onder water verrijkt met tal van gegevens. Denk naast de bedrijfsnaam aan data zoals NAW-gegevens, KvK-nummer, D-U-N-S-nummer, jaaromzet, aantal medewerkers, SIC codes en labels, ratings en meer. Kortom, minder velden, hogere conversie en mรฉรฉr data!
- Met de in jouw CRM geรฏntegreerde Data Blocks krijgt sales en marketing inzicht in de klant- en prospectgegevens die zij nodig hebben om hun sales- en marketingdoelstellingen te behalen.
- Doordat je alles over je (potentiรซle) klanten te weten kunt komen, bouw jij een 360-graden-klantbeeld.
- Doordat we de data op een consistente manier aanleveren, bespaar je niet alleen een hoop handmatig werk, maar kan je ook gemakkelijk analyses en rapportages uitdraaien. Door deze data en analyses slim in te zetten kan je er bijvoorbeeld voor zorgen dat sales zich alleen bezighoudt met prospects die daadwerkelijk potentie hebben. Of kan je als marketeer je marketing campagnes optimaliseren.
Wil jij ook je eigen voordelige set aan data samenstellen? Lees meer over Data Blocks.