Infographic: Customer Due Diligence 2.0

Anne de Geus
4 december 2019 - Leestijd 4 minuten

Het handmatig verzamelen en verwerken van gigantische hoeveelheden gegevens is inefficient en niet meer nodig. Een andere blik op compliance en het voldoen aan de gestelde eisen kan met behulp van automatisering veel tijd en dus kosten besparen. Handmatige beslissingen kunnen worden genomen op enkel de uitzonderingen. 80% kan dankzij geavanceerde AI-modellen worden uitgevoerd. Bij Altares noemen we dit de Happy Flow.

Voordelen van het nieuwe Compliance-werken is van toepassing op verschillende afdelingen. Zo kunnen de sales en inkoop afdeling de derde partijen gemakkelijk screenen. En kan de compliance afdeling een snellere onboarding doorvoeren. En misschien wel het belangrijkst, de customer experience wordt beter omdat er steeds minder wachttijd is! Lees in deze infographic hoe wij een scoremodel inzetten om tot deze Happy Flow te komen.

Infographic: Customer Due Diligence 2.0

Interesse gewekt?

Deel via social media

Interesse gewekt?

Vul uw gegevens in of bel ons direct.
We nemen binnen één werkdag contact met u op.
Of bel ons direct
België(afdeling verkoop) +32 (0)2 765 00 21Nederland (afdeling verkoop) +31 (0)10 322 03 04

Whitepaper

UBO monitoring

Uitdagingen en praktische overwegingen

Inzicht verwerven in UBO’s is een fundamentele eis van de anti-witwasrichtlijn van de EU. In deze whitepaper verkennen we manieren om problemen rond het verifiëren en monitoren van UBO’s uit de weg te ruimen.

Pdf van 28 pagina’s, 0,3 MB
visual

Wil je meer lezen over creditmanagement en compliance?

Een bedrijf of D-U-N-S nummer opzoeken?

Een artikel of onderwerp opzoeken?

Suggesties

Schrijf je nu in!

Ja, ik wil elke maand op de hoogte worden gebracht van trends & ontwikkeling rondom Credit Risk, Compliance, Master Data, Supply Chain en Sales & Marketing.

Je keuze voor